Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
I. Preambule
Prodávající:
společnost Terasiště s.r.o., IČO: 17526060, se sídlem Olomoucká 1190/77, Černovice,
627 00 Brno, zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 130222 (dále jen
„prodávající“) , e-mail: info@terasiste.cz, telefonní kontakt: + 420 703 808 132Kupujícím může být:
o Spotřebitel – v souladu s ustanovení § 419 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále také „ zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník“) je spotřebitelem každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo
rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím, či s ním jinak jedná.o Podnikatel – v souladu s § 420 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Pro účely ochrany spotřebitele je podnikatelem také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při
samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Kupující, který při vytvoření objednávky uvede své identifikační číslo (IČ), se bude pro účely těchto obchodních podmínek a vztahů s prodávajícím považovat
za podnikatele.Reklamační řád: Dokument, který je nedílnou součástí kupní smlouvy a obsahuje podrobné informace o právech a povinnostech spojených s reklamací vadného zboží. Reklamační řád navazuje na tyto všeobecné obchodní podmínky.
II. Úvodní ustanovení
2. Tyto obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím který nakupuje od prodávajícího zboží prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. prostřednictvím internetového obchodu dostupného na www.proterasy.cz , nebo přes e-mailovou korespondenci, a stanovují podmínky nákupu zboží vystaveného v internetovém obchodě.
3. Obchodní podmínky i Reklamační řád jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím a jsou závazné pro obě strany.
4. Internetový obchod slouží jako informativní online katalog, kde je prezentováno zboží prodávajícího, jenž má v nabídce, jeho popisy, vlastnosti, ceny. Nejedná se o právně závaznou nabídku a prodávající si vyhrazuje právo jakékoliv nabídky změnit či zrušit. Jedná se o výzvu k podávání nabídek, kdy prodávající není povinen uzavřít s kupujícím kupní smlouvu na dané zboží.
5. Kupující se zavazuje seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem před odesláním objednávky. Při objednávce potvrzuje svůj souhlas s jejich obsahem.
6. Ujednání pro kupující podnikatele – některé části těchto podmínek se vztahují pouze na kupující spotřebitele, jiné na kupující podnikatele. U každé podmínky bude výslovně uvedeno, pokud se liší podmínky pro obě skupiny.
III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena doručením e-mailu „Zpracování a doručení Vaší objednávky“ kupujícímu ze strany prodávajícího. Samotné potvrzení přijetí objednávky (automatický e-mail) není uzavřením smlouvy – prodávající si vyhrazuje právo
objednávku odmítnout.2. Kupující má právo vybrat si kterékoliv zboží uvedené v internetovém katalogu www.proterasy.cz.
3. Kupující může objednávku provést kterýkoliv den v kteroukoliv hodinu, prodávající však objednávky učiněné ve dnech pracovního klidu vyřídí následující pracovní den.
4. Kupující provádí výběr zboží v internetovém katalogu, vložením do „Košíku“, jehož obsah má k dispozici. Do kliknutí na tlačítko „objednat a zaplatit“ může kupující své zboží v košíku měnit vymazáním nebo přidáním zboží. K vytvoření objednávky na zboží vložené do košíku musí
kupující vyplnit objednávkový formulář o požadované údaje. Po kliknutí na tlačítko „objednat a zaplatit“ odesílá kupující prodávajícímu objednávku. Objednávku je také možno učinit u prodávajícího přes e-mail uvedený v záhlaví těchto podmínek, a to tak, že kupující přesně
specifikuje zboží uvedeno v internetovém katalogu www.proterasy.cz. V takovém případě bude prodávajícím vyzván k doplnění údajů obsažených v objednávkovém formuláři, jenž jsou potřebné pro vytvoření objednávky. Následující postup je u všech možnosti vytvoření
objednávek tedy vložením zboží do „košíku, či přes e-mailový kontakt, stejný.5. Vytvoření objednávky zboží vloženého do nákupního košíku je podmíněné vyplněním údajů o kupujícím, které od něho systém vyžaduje, a které jsou nezbytné pro uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.
6. Kupující vybere způsob platby kupní ceny a dodání zboží, kdy veškeré dostupné možnosti způsobů platby kupní ceny a možnosti dodání zboží jsou uvedeny na internetových stránkách prodávajícího www.proterasy.cz.
7. Odesláním objednávky (kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“) kupující potvrzuje, že se seznámil anebo byl prodávajícím seznámen s těmito obchodními podmínkami, reklamačním řádem, s hlavními vlastnostmi zboží, jeho celkovou cenou, kterou bude muset po akceptaci
prodávajícím uhradit, dodací lhůtou, výběrem a způsobem platby a dodání zboží a činí prodávajícímu nabídku na uzavření smlouvy za uvedených podmínek.8. Po odeslání objednávky bude kupujícímu doručen e-mail se základními informacemi o objednávce, který není akceptováním návrhu kupujícího na uzavření smlouvy, nýbrž jen informací o doručení objednávky prodávajícímu.
9. Po ověření objednávky a dostupnosti zboží obdrží kupující e-mail „Zpracování a odeslání Vaší objednávky“, popřípadě informace o odmítnutí.
10. Kupní smlouva, jejímž předmětem je zboží objednané kupujícím, je uzavřena okamžikem doručení e-mailu „Zpracování a odeslání Vaší objednávky“ kupujícímu. Tento dokument je také potvrzením uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím.
11. Do doby obdržení e-mailu „Zpracování a odeslání Vaší objednávky“ může kupující svou objednávku zrušit na telefonním čísle + 420 703 808 132.
12. Kupující je povinen uvést správné a úplné údaje. V případě neúplných údajů nebo nesprávných kontaktních informací má prodávající právo objednávku stornovat.
13. Důvody pro odmítnutí objednávky před zasláním „Zpracování a odeslání Vaší objednávky“:
o zboží není skladem nebo již není k dispozici,
o technická chyba v ceně či popisu zboží,
o podezření na podvodné jednání,
o zboží nebylo uhrazeno (pokud si kupující nezvolil možnost platby na dobírku),
o údaje uvedené kupujícím jsou natolik nepřesné, že znemožňují provedení objednávky.14. Po uzavření kupní smlouvy, nejpozději do 3 dnů od úhrady kupní ceny s náklady, obdrží kupující elektronickou fakturu/daňový doklad, s čímž kupující souhlasí.
IV. Cena a platební podmínky
1. Všechny ceny jednotlivého zboží jsou uvedeny v českých korunách (CZK) a zahrnují DPH. Ceny nezahrnují náklady související s dodáním zboží a případně náklady se zvoleným způsobem platby, které je povinen kupující zaplatit prodávajícímu společně s kupní cenou zboží.
2. Náklady na dopravu a balení jsou určeny dle velikosti a hmotnosti zásilky, kdy konkrétní ceny jsou uvedeny na webových stránkách www.proterasy.cz, sekce Doprava a platba. Informace o těchto nákladech jsou platné pouze pro odběr a dopravu po České republice.
3. Dostupné způsoby platby:
o Bankovní převod na účet prodávajícího,
o Platební kartou,
o Platba QR kódem.4. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv upravit ceny, avšak změna cen se nevztahuje na již uzavřené kupní smlouvy.
V. Dodací podmínky
1. Veškeré nabízené způsoby dopravy a jejich aktuální ceny a podmínky jsou kupujícímu k dispozici na internetové stránce www.proterasy.cz, sekce Doprava a platba. K ceně objednaného zboží bude připočtena cena dopravy dle zvoleného způsobu dopravy, jak je uvedeno v objednávkovém formuláři.
2. Při objednávce nadrozměrného zboží (např. prkenný materiál, paletová přeprava) je nutné, aby si zákazník zajistil vlastní vyložení zboží. Prodávající není povinen zajistit vykládku zboží. Dále je Kupující povinen zajistit místo vykládky tak, aby bylo dostupné pro nákladní vozidlo (např. kamion) a aby mohlo být zboží z vozidla vyloženo bezpečně, bez překážek.
3. Dodací lhůta závisí na druhu zboží a jeho dostupnosti. Standardně je dodací lhůta u zboží, které má prodávající skladem 2–7 pracovních dnů, pokud není uvedeno jinak.
4. Pokud se dodání prodlouží, prodávající o tom kupujícího informuje. Doba dodání však nesmí překročit lhůtu delší 30 dní od uzavření kupní smlouvy, jinak je kterákoliv ze smluvních stran oprávněná odstoupit od kupní smlouvy. Jedná-li se však o zboží na objednávku, jenž je vyráběno na míru dle požadavku kupujícího, může být dodací lhůta delší 30ti dní od uzavření kupní smlouvy a prodlení s dodáním nezakládá právo kupujícího ani prodávajícího odstoupit od kupní smlouvy. V tomto případě je kupující individuálně informován o předpokládané době dodání zboží.
5. Prodávající odevzdá zboží kupujícímu – podnikateli předáním prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího a umožněním kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci. Kupujícímu – spotřebiteli prodávající odevzdá zboží, jakmile dopravce předá zboží kupujícímu nebo kupujícím určené osobě.
6. Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím zboží. Týž následek má, nepřevezme-li kupující zboží, ač mu s ní prodávající umožnil nakládat.
7. Předá-li prodávající dopravci zboží pro přepravu ke kupujícímu podnikateli v místě určeném kupní smlouvou, přechází na kupujícího podnikatele nebezpečí škody předáním zboží dopravci v tomto místě, a nebylo-li místo smluveno, předáním prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení.
8. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen nahradit prodávajícímu náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
9. Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat její stav. Pokud je zásilka viditelně poškozená, musí být sepsán protokol s dopravcem.
10. V případě prodlení kupujícího s převzetím zboží je prodávající v pozici uschovatele. V případě prodlení kupujícího s převzetím zboží delšího než 1 měsíc, bude prodávající oprávněn účtovat si za úschovu zboží částku ve výši 50 Kč za každý, byť i jen započatý, den úschovy za každý jeden kus zboží, s jehož převzetím je kupující v prodlení. V případě prodlení s převzetím zboží delšího jak 3 měsíce může prodávající zboží prodat na účet prodávajícího a výtěžek použít na úhradu skladného.
V. Odstoupení od smlouvy
Pro spotřebitele:
1. Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Je-li předmětem závazku koupě zboží, končí lhůta uplynutím čtrnácti dnů ode dne, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo
a) poslední kus zboží, objedná-li spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které
jsou dodávány samostatně,
b) poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
c) první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou
dobu.2. Vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité.
3. Náklady na vrácení zboží nese Kupující. Výše těchto nákladů se odvíjí od kupujícím zvoleného způsobu přepravy zboží (přepravní společnost, velikost zásilky atd.) Nemůže-li být zboží pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou, náklady na vrácení se odvíjejí od individuálních podmínek přepravních společností. Kupující je povinen zajistit přepravu na vlastní náklady nebo může požádat prodávajícího o zajištění zpětné přepravy. V takovém případě budou kupujícímu přeúčtovány skutečné náklady na přepravu podle aktuálního ceníku přepravce. Jedná- li se o nadrozměrného zboží (např. prkenný materiál, paletová přeprava) je nutné, aby si zákazník
zajistil vlastní vyložení zboží na vlastní náklad.4. Bude-li vrácené zboží ve stavu, v jakém bylo při převzetí kupujícím spotřebitelem (s přihlédnutím k opotřebení zkoušením) včetně dokumentace, příslušenství, prodávající vrátí kupujícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky, které od něho na základě kupní smlouvy přijal, včetně nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku toho, že kupující spotřebitel zvolil způsob dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím), a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího spotřebitele přijal, pokud se nedohodnou jinak.
5. Prodávající může pozdržet vrácení peněz do doby, než obdrží vrácené zboží nebo dokud mu kupující spotřebitel nezašlete doklad prokazující vrácení tohoto zboží – podle toho, co nastane dříve.
6. Odstoupením od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší.
7. Kupující může od kupní smlouvy odstoupit jakýmkoliv prohlášením vůči prodávajícímu, a to příkladmo doručit na e-mail prodávajícího info@terasiste.cz, telefonicky na čísle +420 703 808 132, případně prostřednictvím vzorového formuláře, pro odstoupení od smlouvy, který
je uveden na webových stránkách kupujícího www.proterasy.cz. Prodávající kupujícímu potvrdí přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy.8. Zboží, které je předmětem odstoupení od smlouvy se zasílá na adresu Olomoucká 1190/77,Černovice, 627 00 Brno.
9. Zboží odeslané prodávajícímu na dobírku nebude převzato.
10. Vrácené zboží je potřeba odeslat prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dní od doručení odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
11. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty vraceného zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než bylo nezbytně nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, nebo v důsledku toho, že zboží není kompletní.
12. V případě, že spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, jak je uvedeno v předchozím bodě, je prodávající oprávněn započíst své právo na náhradu za snížení hodnoty vraceného zboží na vracenou kupní cenu; výši této náhrady je však povinen prokázat.
13. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
a) o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že
poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
d) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
e) o neodkladné opravě nebo údržbě, která má být provedena v místě určeném spotřebitelem na jeho výslovnou žádost; to však neplatí pro provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiného zboží než náhradních dílů nutných k provedení opravy nebo údržby,
f) o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
g) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil,
h) o přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.Pro podnikatele:
1. Podnikatel nemá zákonné právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí bez
udání důvodu. Podnikatel může odstoupit od smlouvy pouze v případě splnění zákonných
podmínek stanovených v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
VI. Odpovědnost za vady zboží
1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí platnou právní úpravou (zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, reklamačním řádem společnosti Terasiště s.r.o., a v případě, kdy je kupujícím spotřebitel, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Pro kupující spotřebitele:
2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá za to, že v době, kdy kupující zboží převzal:
• odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
• je vhodná k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
• je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo
instalaci.
• je poskytováno v odpovídajícím množství, velikosti nebo hmotnosti.3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností
• a) je zboží vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
• b) zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávající nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
• c) je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat,
• d) zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.4. Kupující není vázán veřejným prohlášením podle článku IV. bodu 3 písm. b) těchto obchodních podmínek, prokáže-li, že si že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o
koupi nemohlo mít vliv.5. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku
nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající.6. Kupující může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí. Jedná-li se o koupi použitého zboží, činí tato doba 1 rok.
7. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje.
8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.
9. Má-li zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.
10. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
11. K odstranění vady převezme prodávající zboží na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž zboží, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem zboží předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadného zboží a montáž opraveného nebo nového
zboží anebo uhradí náklady s tím spojené.12. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud
a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v přiměřené době po jejím vytknutí tak,
aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha zboží a účel, pro
který kupující zboží koupil, nebo pokud prodávající nesplnil svou povinnost stanovenou v článku IV. bod 11 těchto obchodních podmínek,
b) se vada projeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v
přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.13. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které kupující obdržel.
14. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
15. Odstoupí-li kupující od smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží zboží nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
Kupující podnikatel:
16. V případě, že je kupující podnikatelem, uplatní se příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), přičemž smluvní strany si pro případy uplatňování práv z vadného plnění sjednávají odchylně od příslušných ustanoveních zákona č. 89/2012Sb., občanského zákoníku následující: - odpovědnost za vady a práva z ní vyplývající pro všechny kupující, kteří nejsou spotřebiteli, se uplatní v rozsahu, jak je stanoveno v § 2099 a násl. zákona č. 89/2012Sb., občanského zákoníku. Vyskytne-li se u zboží prodaného kupujícímu – podnikateli vada, má se za to, že kupní smlouva byla porušena nepodstatným způsobem a při uplatnění práva z vadného plnění se postupuje podle § 2107 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; -prodávající neodpovídá za škody na zboží, vzniklé vnějšími vlivy, např. nevhodnou manipulací, podmínkami přepravy a skladování, neoprávněnými zásahy do složení a obalu zboží, jeho ztrátou, odcizením, živelnou událostí apod. po přechodu nebezpečí škody na zboží na kupujícího; -kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.
Pro kupujícího spotřebitele i podnikatele
17. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.
VII. Potvrzení souhlasu
1. Kupující při potvrzení každé objednávky zboží z internetového obchodu prodávajícího potvrzuje, že se seznámil a že souhlasí s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem prodávajícího.
VIII. Doručování a komunikace
1. Veškerá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím probíhá elektronicky na kontaktní e-mailové adresy uvedené v objednávce.
IX. Závěrečná ustanovení
1. Prodávající zpracovává osobní údaje prodávajících v souladu s platnými právními předpisy, zejména s nařízením GDPR.
2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webových stránkách prodávajícího.
3. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Další informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů lze nalézt na internetové adrese:
https://adr.coi.cz/cs. K řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím lze rovněž využít platformu pro řešení sporů online dostupnou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.4. Ustanovení, která se odchylně liší od těchto obchodních podmínek, mohou být sjednána v kupní smlouvě uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím. V případě rozporu mezi obchodními podmínkami a ustanoveními kupní smlouvy mají ustanovení kupní smlouvy přednost.
5. Prodávající si vyhrazuje právo měnit nebo doplňovat tyto obchodní podmínky. Změny obchodních podmínek se nebudou vztahovat na práva a povinnosti, které vznikly během účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
6. Pokud se některé ustanovení těchto obchodních podmínek stane neplatným nebo neúčinným, bude nahrazeno ustanovením, které svým obsahem co nejvíce odpovídá původnímu ustanovení. Neplatnost nebo neúčinnost jednoho ustanovení neovlivní platnost ostatních
ustanovení.7. Tyto obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky.
V Brně dne 1.2.2025